Jom Tinggal Link Anda Disini...Nanti ceqjulia Terjah tau :)

MereKa Bersamaku

Friday, December 24, 2010

Selamat Bercuti

CUTI ??? hurmmm best la korang...Mcm biasa ceqjulia ni kena la bekerja...nnt korang masuk keje aku plak cuti yer..Harini hari yang membosankan aku,dgn keadaan opis yang sunyi,orang pun ramai tak datang rasa tak sempurna jer..Ape leh buat Blog Blog Blog ler..Dah ler esok pun kena kerja, jwbnya aku tdo ler,sedar2 dah terkapai2 kat tgah laut tak pun tersadai tepi pantai Pangkor kena tendang dek bos,Sapa suruh Ko tdo?Kepada sahabat2ku yang beragama Kristian Happy Merry Christmas.Ho Ho Ho



2 comments:

**Bila Comel Jadi Comot** said...

heheh comel dtg thaz sbb sudi pollo kita pollo u balik ok

ceQ`Julia said...

tanx folo kita balik dear

Voting

Top Members

Family

Family