Jom Tinggal Link Anda Disini...Nanti ceqjulia Terjah tau :)

MereKa Bersamaku

Sunday, May 1, 2011

First Week Done..

Salam...
wahhhh lame giler tak update blog....dgn alasan sibuk..serious memang teramat sibuk..
dalam keadaan sibuk,kemungkinan kita akan jatuh sakit..bukan ape,bila dah penat badan lesu muka pun mula la macam-macam masalah akan ada.
So ceq'ju nak kongsi ngn korang sume tentang produk kecantikan yang baru ceq'ju cuba.Produk ni bukan saja untuk kecantikan malah turut menjaga kesihatan dalaman badan kita ..Alhamdulillah tiada sebarang alergik..Produk kecantikan yang ceq'ju maksudkan ni ialah 
CATALYST VIRGIN COCONUT OIL(VCO) & COLLAGEN CATALYST 


 Kelebihan VCO CATALYST:-

 Untuk kegunaan luaran : 
  • Dapat membantu mengurangkan berat badan .
  • Menghasilkan tenaga & akan sentiasa segar .
  • Melembut dan mengurangkan kekeringan dan kekenduran kulit.
  • Sangat bagus untuk masalah jerawat & jeragat serta parut2 lama.
  • Mengatasi masalah kulit berminyak.
Untuk kegunaan dalaman :
  •  Mencegah risiko penyakit jantung & kadar kolestrol yg tinggi.
  •  Memperbaiki pencernaan dan penyerapan vitamin dan asid amino.
  •  Melegakan pernafasan.
  •  Melawaskan pembuangan air besar dan air kecil.
  •  Mengurangkan keadaan mudah lapar.
  •  Melancarkan kitaran haid & menyeimbangkan hormon.
  •  Sebagai agen pelincir dalam hubungan suami-isteri.
Harga: RM39.90(60 SOFTGELS)
VIRGIN COCONUT OIL(VCO)

Kelebihan COLLAGEN CATALYST:-


GOLONGAN yang sesuai menggunakan COLLAGEN CATALYST ini ialah
- wanita yang ingin berkahwin (mesti berseri-seri muka atas pelamin)
-anak-anak dara yang nak masuk umur 20 -an (boleh mengekalkan keanjalan kulit)
-ibu mengandung (untuk sentiasa kekal berseri-seri)


KHASIAT MENGGUNAKAN CATALSYT COLLAGEN


- membantu proses pemulihan osteoperosis & osteoarthritis
- mengembalikan kesegaran & keremajaan kulit
- mengatasi masalah kulit kusam,kering & berkedut
- membantu melicinkan kulit merekah dan kuku malap
- menyuburkan rambut agar kelihatan lebat & berkilau
- membantu mengaktifkan semua metabolisme tisu-tisu tubuh ke tahap maksima


KESAN MENGAMALKAN CATALYST COLLAGEN

- kulit tidak akan berminyak tetapi tidak terlalu kering
- dapat mengurangkan masalah JERAWAT (akan hilang)
- dapat mengurangkan PARUT-PARUT yang ada di kulit
- minda lebih cergas dan pergerakan anggota badan menjadi lancar 

- kuku tidak patah, rambut akan jadi lebih cantik

APA ITU COLLAGEN?

Collagen merupakan struktur protein yang berfungsi sebagai :
  • Perekat dalam badan. Ia memberikan struktur kepada badan,
  • Melindungi dan menyokong tisu-tisu lembut serta menyambungkan dengan tulang badan
  • Collagen dalam badan kita akan mengalami penyusutan apabila umur kita semakin meningkat kebiasaannya pada tahap 20-an dan ke atas
  • Pengambilan supplement collagen perlu diambil dari segi pengambilan makanan yang terdiri dari sumber collagen/supplemen tambahan(catalyst collagen)
KESAN-KESAN PENYUSUTAN KADAR COLLAGEN:
  • kulit mula hilang keanjalan semulajadi & tanda2 awal kedutan mula jelas kelihatan
  • menganggu bahagian badan lain terutamanya dalam penjanaan semula tisu2 lembut
  • kesukaran pengangkutan toksin dari sel ke sistem limfa
  • menghalang pergerakan nutrisi dan hidrasi
KELEBIHAN dan KESAN Pengambilan Catalyst Collagen?
  • Mengurangkan bilangan, kepadatan dan kejelasan kedutan
  • Memastikan keanjalan dan kesegaran kulit
  • Mengembalikan kesegaran dan keremajaan kulit
  • Mengatasi masalah kulit kusam,berminyak, kering dan berkedut
  • Membantu melicinkan tumit merekah dan kuku malap & mudah patah
  • Menyubur dan menyihatkan rambut agar kelihatan hebat dan berkilau
  • Membantu mengaktifkan semua metabolisme tisu-tisu tubuh ke tahap maksima
  • Menghilangkan parut-parut lama dan kesan jerawat
  • Mengurangkan selulit dan memastikan kulit sentiasa cantik
  • Minda lebih cergas dan pergerakan tubuh menjadi lebih lancar
  • Badan akan rasa lebih cergas dan bertenaga
Harga: RM59.90
Collegen CATALYST


 Insyaallah lepas ceq'ju cuba dan berpuas hati dengan hasil uji kaji produk ni,cehhh uji kaji tu..ceq'ju akan jadi agen,boleh ke aku ni.. yelah kena cuba dulukan baru bleh jual...Bagi bakal pengantin mcm ceq'ju dan kwn2 kat lua sane yang masih tercari2 supplement apakah yang sesuai so ni la jawapannyer Produk Catalyst.
Ceq'ju agak tercabar dengan testimoni yang superb duperb hebat !!! 


Sebarang pertanyaan bleh email ceq'ju di: ceqjulia@gmail.com





Voting

Top Members

Family

Family