Jom Tinggal Link Anda Disini...Nanti ceqjulia Terjah tau :)

MereKa Bersamaku

Sunday, August 29, 2010

Salam Kemerdekaan yang ke53 dan Salam 1 Malaysia

Buat Rakyat Malaysia sekalian..Kemerdekaan kita yang ke53 akan tiba..jadi disini sama-samalah kita laungkan semangat Kemerdekaan dimana kita adalah 1 Malaysia yg berbilang kaum..tapikan korang sume tau ke ape tu 1 Malaysia?
Slogan 1 Malaysia pada pendapat aku la...adalah laungan 1 Malaysia merupakan satu slogan/kaedah baru yang diperkenalkan oleh PM kita yang ke7 selepas slogan Malaysiaku Cemerlang,Gemilang dan Terbilang-oleh Pak Lah/Pm ke6.
RAKYAT DIDAHULUKAN, PENCAPAIAN DIUTAMAKAN-Melambangkan visi negara berpandukan Perlembagaan Negara dan Rukun Negara,Mencerminkan rakyat Malaysia yang saling bekarjasama,bermuafakat,berdikari,berfikir dan menghayati satu visi untuk membina satu Negara Bangsa.

SanTai bErsaMamu..

Ni pixca time rehat waktu bekerja...kan aku dah kata asyik2 bergamBo,nak wat camner wei dah tempat aku keje ni bukan main lawa ler pandangannyer..suKer sukeR sukeR...keNa plak klu keje time ari aHad mak oi punyer la raMai org dok snap saNe sni...aku kat Opis ni Tgk jela daRi atas..GERAM jer..pastu plak mcm2 ragam sahabat2 aku yg senget2 sume ni..rase tak rugi letaK pixca ni sume..saPe2 yang beLom dtg siNi meH ramai2 kiter memeriahkan Majlis...eh silap...jemPut2 ler dtg ke sini di Marina Island Pangkor...
Voting

Top Members

Family

Family